Voor service tijdens de garantieperiode aan door aXiair geleverde apparaten, dient u zich via uw dealer of eventueel direct te wenden tot aXiair BV:
aXiair B.V.
Felland 5c
9753 TA HAREN (GN)
Nederland
Service aan apparatuur voor gebreken die binnen de garantieperiode zijn ontstaan van FABER worden verzorgd door:
Service aan apparatuur voor gebreken die buiten de garantieperiode zijn ontstaan van FABER, BEST, ROBLIN, EXTRAIR
kan (voor uw eigen rekening) o.a. worden verzorgd door:
GWS Gelderse Witgoed Service
Telefoon: 0481 353 463
E-mailadres: info@geldersewitgoedservice.nl
Website: www.geldersewitgoedservice.nl
Service aan apparatuur voor gebreken die binnen de garantieperiode zijn ontstaan van ELICA worden verzorgd door:
Service aan apparatuur voor gebreken die buiten de garantieperiode zijn ontstaan van ELICA
kan (voor uw eigen rekening) o.a. worden verzorgd door:
Service Control
Telefoon: (078) 890 65 00
E-mailadres: info@service-control.eu
Website: www.service-control.eu
Het is in uw en ons belang dat u bij een storingsmelding of onderdeelbestelling het juiste type- en serienummer van het betreffende apparaat opgeeft!